Gimnazjum im. Stefana

Aktualności
< 1 z 200 >
Warszawa

27 listopada o godzinie 7:00 wyjechaliśmy na wycieczkę do Warszawy.

W autobusie Pani sprawdziła listę, w trasie pan przewodnik opowiadał nam o różnych zabytkach Warszawy, jechaliśmy 2 i pół godziny. Najpierw poszliśmy na plac Józefa Piłsudskiego, podeszliśmy do Grobu Nieznanego Żołnierza, gdzie żołnieże pełnili wartę całodobową, potem podeszliśmy do pomnika poświęconego Katastrofie Smoleńskiej (2010r), gdzie zginął Lech Kaczyński razem z żoną Marią i 196 pasażerami.

Po przybyciu na placu pojechaliśmy na Stare Miasto, gdzie zobaczyliśmy: kolumnę Zygmunta (Król Polski Zygmunt III Waza przeniósł stolicę do Warszawy). Byliśmy na dziedzińcu zamkowym, w Katedrze i przy pomniku syrenki Warszawskiej oraz przy pomniku Małego Powstańca.

Po zwiedzaniu starówki pojechaliśmy do Parku Trampolin na 1 godzinę. Póżniej uczestniczyliśmy w warsztatach: \"Las w słoiku\", gdzie każdy zrobił własny słoik i mógł go wziąć ze sobą do domu. Potem pojechaliśmy na kolację do MC Donalds, i na koniec poszliśmy na pokaz świateł do Wilanowa. Wracaliśmy do domu o 21:00, Panie rozdawały słoiki, które robiliśmy. Wycieczka była bardzo fajna, zwłaszcza park trampolin.

źródło: 2020-01-22 19:58, Irena Grodzicka, Jolanta Pawłowka
publikacja: 2020-01-23 09:48, Waldemar Grabowski

AKTUALNOŚCI
Warszawa
dodano: 2020-01-23 09:48

27 listopada o godzinie 7:00 wyjechaliśmy na wycieczkę do Warszawy.

Wycieczka w Sudety
dodano: 2019-09-17 16:22

W dniach 24-28 kwietnia 2019 roku uczniowie klas VII i VIII, pod czujną opieką nauczycieli: p.K.Jabłońskiej, Z.Falkowskiej, N. Sadowskiej i B. Lejman udali się na 5-dniową wycieczkę w Sudety. Do urokliwej Sosnówki, miejsca naszego zakwaterowania, dotarliśmy późnym popołudniem.

HARCERSKIE LATO
dodano: 2019-10-01 09:30

Zuchy i harcerze z naszej szkoły przebywali na obozie harcerskim w Łebie. Przeżyli tam wiele przygód, korzystali ze słońca i kąpieli morskich. Druhna Zuzanna Kamińska, druhna Anna Dobrosielska oraz druh Szymon Bruzda złożyli przyrzeczenie harcerskie.

Wycieczka "Śladami Szarych Szeregów"
dodano: 2019-09-29 18:09

Dnia 26 października  2018r. klasy- 7a, 7b i 8a wybrały się na wycieczkę edukacyjną „SZLAKIEM KAMIENI NA SZANIEC”. Opiekę nad uczniami sprawowali: wychowawczynie-Beata Lejman, Nina Sadowska i Katarzyna Jabłońska, a także pan dyrektor Artur Kraśniewski.

Dzień Sportu
dodano: 2019-09-17 19:34

Zapraszamy do galerii ...

Na Borku ...
dodano: 2019-06-17 11:05

Przy ognisku harcerze podsumowali rok harcerki. Wspominali całoroczną służbę harcerską, śpiewali piosenki, pląsali i bawili się doskonale.

Akademia z okazji rocznicy Uchwalenia Konstytucji 3 Maja
dodano: 2019-05-15 16:30

W coroczny kalendarz uroczystości w naszej szkole wpisany jest apel z okazji Rocznicy Uchwalenia Konstytucji 3 Maja. Dzień ten jest znakomitą okazją, by podkreślić rolę i znaczenie tak ważnych słów jak: Patriotyzm, Ojczyzna.

Obchody Pierwszego Dnia Wiosny
dodano: 2019-04-01 18:57

Pierwszy Dzień Wiosny - to jeden z najbardziej wyczekiwanych dni w roku. Szczególnie zimą, kiedy szaruga za oknem przygnębia, a resztki śniegu i mroźne powietrze przypominają o swoim istnieniu.