Samorządowa Szkoła Podstawowa
im. Andrzeja Zamoyskiego w Bieżuniu
 

Losowa
galeria zdjęć 
 
Ognisko harcerskie
Dziecięca Akademia Przyszłości

Regulamin naboru uczestników i warunków uczestnictwa
w projekcie „Dziecięca akademia przyszłości"
realizowanym przez
Samorządową Szkołę Podstawową im. A. Zamoyskiego w Bieżuniu

§1. Informacje o Projekcie

  1. Projekt "Dziecięca akademia przyszłości" jest realizowany przez Samorząd Województwa Mazowieckiego na terenie województwa mazowieckiego w latach 2012-2013 jako projekt systemowy i jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013:

    Priorytet IX.
    Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach.

    Działanie 9.1
    Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.
    Poddziałanie 9.1.2

    Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
    Wdrażaniem projektu zajmuje się Departament Edukacji Publicznej i Sportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie.

§ 2. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady rekrutacji, w tym naboru i doboru uczestników oraz zasady uczestnictwa w projekcie pt. „Dziecięca akademia przyszłości" zwanym dalej „Projektem".
  2. Samorządowa Szkoła Podstawowa im. A. Zamoyskiego w Bieżuniu, zwana dalej Organizatorem, będzie kwalifikowała do udziału w ramach Projektu 18 uczestników, których stanowić będą uczniowie klas I-IV ww. szkoły

§ 3. Warunki uczestnictwa

  1. Uczestnik Projektu musi spełniać następujące warunki formalne (łącznie):

a) Samorządowa Szkoła Podstawowa im. A. Zamoyskiego w Bieżuniu
b) być zameldowanym w województwie mazowieckim.

2. Warunki dodatkowe (do wyboru):

a) nie uczęszcza na zajęcia pozalekcyjne,

b) uzyskuje niskie wyniki w nauce,

c) trudna sytuacja rodzinna,

d) inne.

3. Warunkiem uczestnictwa w Projekcie jest spełnienie kryteriów określonych w § 3 pkt 1 niniejszego regulaminu oraz przynajmniej jednego kryterium dodatkowego.

4. Warunkiem uczestnictwa w Projekcie jest wypełnienie i złożenie do wychowawcy lub opiekuna grupy projektowej formularza zgłoszenia dziecka na zajęcia pozalekcyjne.

§ 4. Zasady rekrutacji

1. Przyjmowanie zgłoszeń do udziału w Projekcie rozpocznie się: 10.09. 2012 r.
o godz. 8.00, a zakończy się 18.09. 2012 r. o godz. 15.00

2. Kolejność rekrutacji zależna będzie od liczby spełnianych kryteriów dodatkowych.

3. W przypadku nieutworzenia się grupy docelowej określonej w § 2 w w/w terminach przewiduje się możliwość przedłużenia rekrutacji do dnia 24.09.2012 r. do godziny 15.00.

4. W szkole powołuje się zespół rekrutacyjny. Zespół ten liczy co najmniej 3 osoby i składa się z nauczycieli prowadzących zajęcia przedmiotowe, wychowawcy i osoby monitorującej przebieg Projektu – opiekuna grupy projektowej.

5. Zespół rekrutacyjny sprawdza kompletność złożonych wniosków, przeprowadza ich analizę i wybiera grupę docelową.

6. Rekrutacja jest prowadzona z uwzględnieniem równości szans dziewcząt i chłopców
w dostępie do zajęć realizowanych w ramach Projektu.

7. W przypadku, gdy liczba chętnych przekroczy możliwą do zrekrutowania liczbę uczestników Projektu, utworzona zostanie lista rezerwowa.

8. Miejsce na listach rekrutacyjnych zależne jest od liczby spełnionych kryteriów dodatkowych i kolejności zgłoszenia.

§ 5. Prawa uczestnika zajęć

1. Każdy Uczestnik zajęć ma prawo do:
a) nieodpłatnego udziału w zajęciach,
b) nieodpłatnego korzystania z pomieszczeń niezbędnych do prowadzenia zajęć, w tym
do korzystania i użytkowania infrastruktury sportowej.

§ 6. Obowiązki uczestnika zajęć
1. W przypadku zakwalifikowania się na zajęcia uczniowie mają obowiązek:

a) podpisać wraz z rodzicem/prawnym opiekunem oświadczenie uczestnika Projektu
o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,

2. Spełnienie w/w obowiązków warunkuje udział uczestnika w Projekcie.

3. Dodatkowe obowiązki uczestników:
a) złożenie kompletu wymaganych dokumentów rekrutacyjnych,

b) przestrzeganie regulaminu rekrutacji i uczestnictwa,

c) systematyczne uczestniczenie we wszystkich zajęciach,
d) przestrzeganie punktualności,
e) wypełnianie w trakcie trwania szkolenia ankiet ewaluacyjnych,

f) usprawiedliwianie nieobecności u nauczyciela prowadzącego zajęcia
w terminie 7 dni od daty zaistnienia zdarzenia,

g) udzielanie wszelkich informacji związanych z uczestnictwem w Projekcie Instytucjom zewnętrznym zaangażowanym w realizację Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

§ 7. Zajęcia

1. W ramach realizacji Projektu „Dziecięca akademia przyszłości" od września 2012 r. do czerwca 2013 r. prowadzone będą zajęcia pozalekcyjnych obejmujące 200 godzin zajęć
w następującym podziale:

a) zajęcia ICT: w 2012 r. – 16 godzin, w 2013 r. – 24 godziny,
b) zajęcia z przedmiotów przyrodniczo-matematycznych: w 2012 r. – 12 godzin, w 2013 r. – 18 godzin;
c) zajęcia z języków obcych:– w 2012 r. – 16 godzin, w 2013 r. – 24 godziny,
d) zajęcia w zakresie wsparcia psychologiczno-pedagogicznego w 2012 r. – 12 godzin,
w 2013 r. – 18 godzin,
e) zajęcia sportowo-wychowawcze: w 2012 r. – 24 godziny, w 2013 r. – 36 godzin.
Godziny, o których mowa powyżej to godziny lekcyjne (45 minutowe).

Zajęcia realizowane w szkole odbywać się będą poza obowiązkowymi godzinami nauki.

2. Harmonogram zajęć będzie dostępny na stronie internetowej www.sp.biezun.pl i tablicy informacyjnej szkoły podstawowej, gdzie będzie realizowany Projekt.
3. Obecność na zajęciach jest obowiązkowa. Usprawiedliwione będą tylko nieobecności udokumentowane pisemnie przez rodzica/opiekuna prawnego ucznia niezwłocznie przekazane nauczycielowi prowadzącemu zajęcia. Uczniowie zakwalifikowani do udziału w Projekcie mają prawo do rezygnacji, po złożeniu pisemnego oświadczenia
o rezygnacji i jego przyczynach, podpisanego również przez rodzica/opiekuna prawnego.

4. Uczeń zakwalifikowany do uczestnictwa w Projekcie może zostać skreślony z listy uczestników w przypadku:
a) niezłożenia przez rodzica lub prawnego opiekuna pisemnej deklaracji uczestnictwa dziecka w Projekcie;

b) rezygnacji z uczestnictwa w Projekcie;

c) na wniosek nauczyciela prowadzącego zajęcia w przypadku rażącego naruszania zasad uczestnictwa w zajęciach;

d) zaprzestanie nauki w szkole biorącej udział w Projekcie;

e) nieusprawiedliwionego opuszczenia powyżej 20% zajęć.

 

AKTUALNOŚCI
Mniej odpadów - czyste środowisko
dodano: 2022-10-28 16:01

    Uczniowie klas IV-VIII ZPO w Bieżuniu wzięli udział  w konkursie ekologicznym organizowanym przez Starostę Żuromińskiego Mniej odpadów- czyste środowisko

Laboratoria Przyszłości: roboty edukacyjne!
dodano: 2022-10-25 22:24

Uczniowie 5a budują robota!

Laboratoria Przyszłości: roboty edukacyjne!
dodano: 2022-10-25 22:24

Uczniowie 5a budują robota!

DZIEŃ NAUCZYCIELA
dodano: 2022-10-17 11:16

Galeria zdjęć.

XII Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia w ZPO w Bieżuniu
dodano: 2022-10-11 12:24

7 października 2022r. w Zespole Placówek Oświatowych w Bieżuniu został zorganizowany XII Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia.

Laboratoria Przyszłości: Lekcja modelowania i druku 3D.
dodano: 2022-09-30 16:15

  

CZYTAMY Z SERCEM
dodano: 2022-10-10 14:02

  W ramach promocji czytelnictwa nasza szkoła brała udział w Ogólnopolskiej Akcji Czytelniczej,pt." Czytamy z sercem".

Nocka w szkole, to jest TO!
dodano: 2022-10-03 17:39

Tej "Nocki w szkole" z 30 września na 1 października 2022 r klasa 8c długo nie zapomni.

Zaspół Placówek Oświatowych w Bieżuniu
ul. St. Gołębiowskiego 1, 09-320 Bieżuń, tel. +48 23 65 78 400

e-mail: spbiez@poczta.fm

admin
2016 HostNet Grabowski Waldemar